obr4share

MINI - auto s koly v každém rohu.

MINI | INVELT

Náš speciál MINI byl postaven renomovanou firmou Prodrive na podzim roku 2011. Stavby se aktivně účastnili dva naši specialisté. Dnes již bývalý inženýr týmu Ivan Matouška a stávající šéfmechanik závodního týmu Jirka Stěhule.


Během roku 2012 došlo ke schválení nové homologace soutěžního motoru našeho speciálu MINI a tento nový motor bude do našeho MINI S2000 nasazen v průběhu Srpna 2012.

 

 

Závodní speciál MINI S2000 se oproti ostřejší verzi WRC odlišuje především v průměru restriktoru turba, kdy pro WRC je MINI osazeno restriktorem o šířce 33mm. Naše verze MINI S2000 je osazena restriktorem o průměru 30mm. Vozy MINI v kategorii WRC jsou dále navíc liší především v aerodynamickém paketu, kam spadá zadní přítlačné křídlo, přední nárazník a otvory na přední kapotě. Motor vozů MINI WRC je dále osazen jiným setrvačníkem.

 

 

MINI S2000 je možné přestavět na ostřejší WRC během několika málo hodin a tato přestavba z něho udělá vůz, který jen s těží nalezne konkurenta díky fantastickému podvozku a celkovým jízdním vlastnostem.
Naše MINI S2000 má aktuální 50hp handicap na tovární vozy Škoda Fabia.

ZÁVODNÍ AUTO

MINI Cooper S2000 1,6T


Rozměry
Délka 4110 mm
Šířka 1820 mm
Rozchod dle použitých kol
Rozvor 2595 mm
Hmotnost max. 1200 kg
Palivová nádrž 70 l
Motor
řadový, přeplňovaný turbodmychadlem
Počet válců 4
Počet ventilů 16
Zdvihový objem 1599,92 ccm
Výkon 255 hp
Točivý moment 430 Nm
Elektronika Pectel / Cosworth
Pohon všech čtyř kol (4x4)
Diferenciály 2 mechanické samosvorné
Převodovka Xtrac, 6-ti stupňová, sekvenční
Spojka dvoulamelová keramická
Podvozek
Disky ATS 8x18
Pneumatiky Michelin
Brzdy AP Racing
Kotouče vpředu 355 mm
Kotouče vzadu 300 mm
Tlumiče Öhlins